Blogginnhold

Både tekst og bilder er beskyttet av opphavsrettighetene i følge åndsverksloven. Kopiering skal ha skriftlig samtykke fra bloggeier

mandag 12. mars 2012

Å ikke vite

Kjære deg

Det som jeg tror er verst er å ikke vite. Å leve i usikkerhet. Hele tiden. Når man er forelder gjør man ofte det. Man vet så lite om beveggrunner, tanker og ønsker, som ikke blir satt ord på.
Jeg lurer på om alle som er mor eller far har det slik.
Jeg lurer på hvor meget man er villig til å dele med foreldre. Jeg har svært liten erfaring med å være halvvoksen eller voksen og ha foreldre. Det var ingen der. Ingen som hadde kjent meg hele livet.
Jeg undres. Og jeg savner den vitenen/kunnskapen eller erfaringen.


Hilsen liv


2 kommentarer:

  1. Tusind tak for fine kommentarer hos mig! Nu skal jeg følge med hos dig også. Tak for mormorklem og klem tilbage. Ha' en god dag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig. Godt å lese dine tanker og se at man er lik, men ikke like vel.
      All endring er merkelig. Selv en gledelig en.

      Slett