Blogginnhold

Både tekst og bilder er beskyttet av opphavsrettighetene i følge åndsverksloven. Kopiering skal ha skriftlig samtykke fra bloggeier

torsdag 1. mars 2012

Om å bli

Merkelig overskrift? Ikke i det hele tatt. Hele sitt liv kjemper man for å bli. Ikke alltid er man helt klar over hva man vil bli, men enten det er å dyktiggjøre seg eller annet, så er ligger det et ønske, der.
Hva blir man? Si det. Hva vil du bli?

Denne vil nok gjerne bli en utsprunget rose.



















Hilsen liv

2 kommentarer:

  1. Jeg husker at de voksne spurte. Hva skal du bli? Når du blir stor?
    Jeg svarte alltid forfatter.
    Jeg husker at jeg gledet meg til å velge. Jeg trodde at når vi ble stor . Kunne vi velge
    Nå? Jeg tro kanskje jeg er nesten det jeg ønsker. nesten alltid. Akkurat nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror også at man blir, det maner og er glad for det, i mellom.
      Jeg trodde også man kunne velge hva man ville, når man ble voksen.
      Det kan man ikke, bestandig :-)

      Slett