Blogginnhold

Både tekst og bilder er beskyttet av opphavsrettighetene i følge åndsverksloven. Kopiering skal ha skriftlig samtykke fra bloggeier

søndag 30. august 2020

Savn

 Kjære deg

I dag går jeg og snakker med deg som ikke er her lenger.

1461 dager.

eller 35064 timer.
eller 2103840 minutter.
eller 126230400 sekunder.

har gått siden du sa til meg: "Jeg ringer når jeg er fremme."
Jeg venter fortsatt på den telefonen.



Jeg vet at du er borte, men innerst inne venter jeg. 

Noen ganger er jeg sint på deg. 

Hele tiden savner jeg deg.

Og denne stien skal vi aldri mer gå. Vi to.


2 kommentarer:

  1. Jeg kan føle savnet - at gå sammen den stien, hvor man følte kærligheden og samværet. Mit liv har været anderledes, men jeg forstår alligevel.

    Jeg håber du passer godt på dine fødder og går den tur igen, selv om du er alene på stien.

    Jeg håber også at der er mennesker omkring dig, som forstår dig.

    /Donald

    SvarSlett
    Svar
    1. Stien har jeg gått og skal gå, om igjen og om igjen med et lite vemod som følgesvenn, det er deilig å ha gode minner. OG fine stier å gå på.
      Klem på deg Donald ❤

      Slett