Blogginnhold

Både tekst og bilder er beskyttet av opphavsrettighetene i følge åndsverksloven. Kopiering skal ha skriftlig samtykke fra bloggeier

mandag 26. april 2021

Et nytt hjem

 Kjære deg
Jeg har jo flyttet og mitt nye hjem, som bare er mitt, finner sakte sin form.
Om jeg er ferdig?
Langt i fra, men stille og rolig bor jeg meg inn i min nye tilværelse. Jeg oppdager hva jeg gjør feil og hva jeg gjør riktig underveis.
Setter ting på plass og finner ut at det blir feil og endrer.
Henger opp bilder og tar ned bilder. Bare ett bilde har sin faste plass og blir ikke flyttet på. 
Bildet ble kjøpt nesten før malingen ble tørr. "Blues for a Star" heter det og er malt av Marit Elisebet Totland.


Noen ting blir laget på ren impuls, solskjermen er et eksempel på det. Får man for mye sol er det ikke godt og da gjør man noe.



Du må gjerne låne idéen:
1 stykke tyll i passende størrelse
Mange heklede sommerfugler (eller annet du vil bruke)
Gardinspiral m/ kroker og skruer
1 symaskin

Sy løpegang øverst gjerne med sikksakk
Plasser det vil ha satt fast på tyllen, slik du synes det er pent.
Sy fast

Tre gardinspiralen i løpegangen og heng opp.

Håper du blir like glad for din solskjerm, som jeg er for min.


Hilsen liv

4 kommentarer:

  1. Det var godt at du fik hæng billeder op. De få billeder, som jeg hængte op til at begynde med, gav en god stemning i rummene.

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan en frostskade kunne ødelægge et helt hus. Det er virkelig forfærdeligt at det kan ske. Du må fortælle om hvad der sker med huset, hvem køber det, hvad gør de med det?

    SvarSlett
  2. Når jentene får bestemt seg for hva de vil, skal jeg nok fortelle.
    Klem på deg <3

    SvarSlett
  3. Så fint å lese dette. Kos deg med innredningen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg koser meg veldig :) God helg og 1. mai

      Slett