Blogginnhold

Både tekst og bilder er beskyttet av opphavsrettighetene i følge åndsverksloven. Kopiering skal ha skriftlig samtykke fra bloggeier

søndag 26. februar 2012

En liten tanke

Kjære deg.
Det er søndag morgen. Lyset har kommet og vist at det kan bli en solfylt dag. Ingen drivende skyer. Ikke grått lys. Om dagen fortsetter slik, det vet vi ikke noe om. Men håpet ligger der. At dagen blir vakker og god. Da er det på tide å ønske deg en god morgen. gjør ditt for at dagen din skal bli fin, så skal jeg gjøre mitt for at min skal bli det.















Hilsen liv

4 kommentarer:

  1. Kjære deg. Dagen min ble fin. Den er ikke ferdig enda. Men fin til nå.
    Frukttrær er klippet pent. Klare til å blomstre vakkert.
    Ny kjøkkenbenk på plass.
    Kanskje du sydde noe vakkert?
    Vi sender klemmer. Frøya og meg.
    Glade klemmer. Helt uten krav. Bare glede.
    :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg klipper biter av høstens farger og tenker mønstre.
      Jeg liker stoffet mot fingertuppene.
      Jeg tror kanskje det blir bra.
      Nydelig at dagen ble fin. Frøya er glad? Liker seg i Perlen?
      Jeg har lyst til å sy et lite PerleTeppe til henne. Kanskje jeg vil.
      Kose deg i kvelden.
      Morgenhilsen både her og der i morgen.
      Skrives og sender en pakke med klemmer og snutekoser og hei, din vei.

      Slett
  2. Heldige du som kan sy.. jeg kan huske at jeg pleide å like lappeteknikk!
    Frøya elsker Hagen. Hun tror egentlig alle kolonihagene..ikke bare vår. Vår er liksom sjefshagen.
    Siden jeg har erklært ferietilstand. Går ting litt sakte her idag. Nå skal vi komme oss ut.
    Håper dagen din er fin!
    Klemmer fra sør. De er glade!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror jeg for noen biter til overs, kan du sende meg et mål for passende Perleteppe til Frøya?
      Dagen skal bli god.
      Det har jeg lovet meg selv .

      Slett