Blogginnhold

Både tekst og bilder er beskyttet av opphavsrettighetene i følge åndsverksloven. Kopiering skal ha skriftlig samtykke fra bloggeier

fredag 14. desember 2018

Kjære deg
Denne helgen skal jeg ikke være her, som her hjemme.
Det er nytt, egentlig.
Siden jeg ble alene har jeg ikke sovet borte. Jeg skulle ha, men det kom alltid noe i veien. Eller så kunne besøket gjøres unna på en dag.
Nå skal jeg farte både hit og dit, sove i ulike senger og snakke med mennesker ansikt til ansikt. Ikke via en skjerm eller telefon, eller her hos meg.
Jeg gruleder meg,
Men pakkesanger skal overleveres, cellokonsert overhøres og barnebarn lekes med. Bror skal ertes og mat skal spises.
Og når jeg kommer hjem igjen, skal jeg sukket lettet over å ligge i egen seng.


Hilsen liv

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg en god helg. Kos deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det skal jeg gjøre. Ha en trivelig helg, du også ❤

      Slett